Borskanker-Uitdaging

Switch To English

Meer oor die pienk geverf veldtog

Die "VERF DIT PIENK" Uitdaging, wat deurlopend deur Oktober loop, moedig individue aan om hul naels pienk te verf as 'n simbool van hul toewyding om bewustheid oor borskanker te verhoog. Dit is 'n gebaar wat eenheid, ondersteuning en die krag van die gemeenskap in die gesig van teenspoed simboliseer.

Die "VERF DIT PIENK" Uitdaging is deel van 'n breër beweging om vroeë opsporing aan te moedig, individue wat behandeling ondergaan, te ondersteun, en daardie wat hul stryd teen kanker verloor het, te eer. Deelnemers uit alle geledere van die lewe, insluitende plaaslike besighede, skole en gemeenskapsorganisasies, slaan hande saam om 'n verskil te maak.

Ons hoop is om te sien hoe die strate van Suid-Afrika oorstroom sal word met 'n see van pienk naels en pienk lintjies, wat almal dien as indringende simbole van hoop en volharding. Die plaaslike gemeenskap word uitgenooi om hul ondersteuning te wys deur aan die uitdaging deel te neem, iemand uit te daag om aan te sluit, of 'n skenking te maak om die saak te ondersteun.

PP

Hoe werk dit ?

Die Verf dit pienk begin al vroeg in die jaar, met die uitreik van uitdagings.

Ons vra dat jy die mense rondom jou veral die "mans" uit te daag om hulle naels Pienk te verf met Naellak.

Vir die uitdaging moet die persoon wat die uitdaging gee bevestig dat hy/sy 'n Donasie sal gee vir die voorreg om iemand uit te daag. Wanneer die persoon wat die uitdaging ontvang besluit om nie sy Naels pienk te verf nie dan vra ons hom/haar om dan 'n Donasie te maak met dieselfde bedrag wat reeds gegee is. Sou die persoon eerder sy Naels Pienk verf dan is net die oorsprongklike donasie geldig.

Met hierdie inisiatief wil ons nie net geld insamel nie maar ook bewusmakings van vroeë opsporing aanhits. Dit is belangrik as jy dink daar is iets fout om 'n mediese dokter te raadpleek. Meeste kanker is behandelbaar as dit vroeg genoeg diagnoseer word. 

Willie-Waldo Kühn se Verhaal

Op die ouderdom van net 23 jaar het Willie die skokkende nuus van 'n knop in sy bors ontvang, wat die begin van sy reis met hierdie siekte gemerk het. Dit is aangrypend om te noem dat beide sy oumas, aan sy ma en pa se kant, ook soortgelyke stryd met kanker gehad het. Willie het 'n operasie ondergaan om die gewas te verwyder, gevolg deur 'n pynlike sewe dae wag vir die uitslae. Die diagnose was kanker, maar gelukkig is dit vroeg opgespoor en was nie kwaadaardig nie.

'n Dekade later, op 33-jarige ouderdom, het Willie 'n ander knop ontdek, hierdie keer in sy testis. Sy huisdokter het vinnig opgetree en die probleem dieselfde dag gediagnoseer op grond van bloedtoetse en skanderings, sonder om 'n biopsie nodig te hê. Twee dae later het Willie 'n operasie ondergaan om die gewas te verwyder. Die wagperiode het weer begin, met die uroloog se woorde wat in sy gedagtes bly hang het (“As dit nie kwaadaardig is nie, sal jy 'n oproep van my kantoor ontvang, anders sal jy 'n oproep van Gauteng Onkologie kry”). Na 'n week het die oproep van Gauteng Onkologie gekom.

Willie se behandelingsreis het begin, gekenmerk deur die ongelooflike ondersteuning van vroue wat teen borskanker veg. Deur sy stryd is hy versterk deur hul bemoedigende woorde: “Jy is amper daar, hou koers.”

Geïnspireer deur hierdie ervarings, het Willie 'n veldtog die Pienk Geverf veldtog begin. Sedert 2016, nadat hy kanker oorwin het, verf hy elke Oktober sy naels pienk. Hy doen dit om diegene te eer wat hul stryd teen die siekte verloor het, om die oorlewendes se oorwinning te vier, en om hulde te bring aan diegene wat moes ophou veg.

In 2017 het Willie deelgeneem aan die Sorbet Painted Pink-veldtog en, soos geluk dit sou hê, het hy die Oktober-kompetisie gewen. Hierdie oorwinning was meer as net 'n wen; dit was 'n platform om bewusmaking oor kanker te verhoog. Alhoewel Sorbet dit elke jaar doen, het Willie besluit om dit op sy eie manier uit te brei. Sedertdien het Willie voortgegaan om elke jaar aan die veldtog deel te neem, sy storie en sy pienk geverfde naels te gebruik om bewusmaking te versprei en ander aan te moedig om gereelde ondersoeke te kry.

Sy toewyding het baie geïnspireer, en sy persoonlike stryd het 'n baken van hoop en veerkragtigheid geword vir ander wat soortgelyke uitdagings in die gesig staar.

Algemeen

Daar is mense wat dink dat Kanker en Kanker behandeling net 'n geldmaak foefie is.

Dit is verstaanbaardat daar sulke denkpatrone kan bestaan oor kanker en die behandeling daarvan. Dit is 'n baie ingewikkelde en emosionele kwessie wat verskeie persepsies kan oproep. Dit is belangrik om te erken dat kanker 'n werklikheid is wat 'n groot impak het op individue se lewens en gesondheid het.

Kanker is 'n siekte wat miljoene mense regoor die wêreld raak en hul lewens beïnvloed. Behandeling van kanker is dikwels intensief en duur, maar dit is nie 'n geldmaak foefie nie. Agter die behandeling is wetenskaplike navorsing, mediese innovasie en die strewe om lewens te red en lyding te verlig.

Dit is belangrik om ondersteunend te wees en begrip te hê vir diegene wat met hierdie stryd te doen het, en om te onthou dat agter elke persoon se stryd 'n menslike verhaal skuil.

Statistiek

Vroue het 51,3% van die kankers wat in Suid-Afrika gediagnoseer is, uitgemaak terwyl mans verantwoordelik was vir 48,6%. Die gemiddelde ouderdom by die diagnose van kanker was 59 jaar vir vroue en 64 jaar vir mans. Nietemin was die gemiddelde ouderdom by sterfte as gevolg van kanker 62 vir vroue en 64 vir mans, wat aandui dat kanker by mans moontlik in meer gevorderde stadiums gediagnoseer word as by vroue.

Die Uitdaging...

Die Volgende is ons standaard uitdaging maar as jy voel dit kort iets "snaaks" , kies dan "Maak Dit Persoonlik".

Wat ons doen met die onderstaande Inligting (POPIA) :
1. Ons gebruik alleenlik die onderstaande inligting om 'n e-pos te skep en uit te stuur vir die persoon wat u uitdaag.
2. Ons gebruik ook die besonderhede om 'n faktuur te skep en aan die uitdager te stuur.
3. As u "Asseblief" gesê het op die laaste vraag, sal ons u inligting bewaar om volgende jaar te herinner wanneer die inskrywings vir die veldtog oopmaak.

Maak asseblief seker dat u die Huisreëls gelees het en verstaan.

Wat ons doen met die onderstaande Inligting (POPIA) :
1. Ons gebruik alleenlik die onderstaande inligting om 'n e-pos te skep en uit te stuur vir die persoon wat u uitdaag.
2. Ons gebruik ook die besonderhede om 'n faktuur te skep en aan die uitdager te stuur.
3. As u "Asseblief" gesê het op die laaste vraag, sal ons u inligting bewaar om volgende jaar te herinner wanneer die inskrywings vir die veldtog oopmaak.

Huisreëls vir die Uitdaging

  1. Veiligheid Eerste:

    • Geen uitdagings wat fisiese skade of onveilige aktiwiteite behels nie.
    • Verseker dat alle uitdagings nie-indringend is en persoonlike grense respekteer.
  2. Respek en Toestemming:

    • Verkry uitdruklike toestemming van die persoon wat uitgedaag word.
    • Respekteer die individu se reg om enige uitdaging sonder druk of oordeel te weier.
  3. Geestelike Doel:

    • Uitdagings moet in lyn wees met die gees van Borskankerbewustheid en positiewe boodskappe bevorder.
    • Moedig kreatiwiteit en pret aan terwyl respek vir die doel gehandhaaf word.
  4. Geskikte Kleredrag:

    • Uitdagings wat klere behels (bv. pienk tutu, bra) moet geskik wees vir openbare omgewings.
    • Vermy enige kleredrag wat as aanstootlik of onvanpas beskou kan word.
  5. Openbare Dekorum:

    • Verseker dat alle uitdagings geskik is vir openbare vertoning en nie openbare versteuring veroorsaak nie.
    • Handhaaf 'n gesinsvriendelike atmosfeer te alle tye.
  6. Insluiting:

    • Moedig deelname van alle geslagte en agtergronde aan.
    • Vermy uitdagings wat as diskriminerend of uitsluitlik beskou kan word.
  7. Dokumentasie en Deel:

    • Deelnemers kan hul uitdagings dokumenteer deur foto’s of video’s, met toestemming.
    • Deel op sosiale media met toepaslike hutsmerke om bewustheid te bevorder.
  8. Uniek en Pret:

    • Moedig unieke en kreatiewe uitdagings aan wat uitstaan.
    • Voorbeelde: Naels verf, pienk bykomstighede dra, 'n dans uitvoer in 'n pienk uitrusting.
  9. Hersiening en Goedkeuring:

    • Alle uitdagings sal deur die organiserende komitee hersien en goedgekeur word om te verseker dat hulle aan die riglyne voldoen.
Oktober Waagstuk Inligting Aflaai
OMPG-2024-AD

🌸 𝗡𝗲𝗲𝗺 𝗱𝗲𝗲𝗹 𝗮𝗮𝗻 𝗱𝗶𝗲 𝘀𝘁𝗿𝘆𝗱 𝘁𝗲𝗲𝗻 𝗯𝗼𝗿𝘀𝗸𝗮𝗻𝗸𝗲𝗿 𝗲𝗻 𝘄𝗲𝗻 𝗺𝗲𝘁 𝗚𝗿𝗼𝗻𝗱𝗽𝗮𝗱 𝗩𝗲𝗹𝗹𝗶𝗲𝘀! 🌸


Ons is opgewonde om ons jongste kompetisie aan te kondig ter ondersteuning van die Pienk-Geverf-Vir-Borskankerbewusmaking (https://orgmeyer.co.za/nuus-kampe-program/gemeentskap/borskanker-uitdaging/)! 


(𝙅𝙮 𝙝𝙤𝙚𝙛 𝙣𝙞𝙚 𝙩𝙚 𝙬𝙖𝙜 𝙙𝙖𝙩 𝙞𝙚𝙢𝙖𝙣𝙙 𝙟𝙤𝙪 𝙪𝙞𝙩𝙙𝙖𝙖𝙜 𝙣𝙞𝙚 - 𝙂𝙖𝙖𝙣 𝙙𝙖𝙖𝙜 𝙟𝙤𝙪𝙨𝙚𝙡𝙛 𝙪𝙞𝙩...)


Hier is hoe jy kan deelneem en 'n kans staan om te wen:


𝐇𝐨𝐞 𝐨𝐦 𝐢𝐧 𝐭𝐞 𝐬𝐤𝐫𝐲𝐟:

①. Vᴇʀꜰ ᴊᴏᴜ ɴᴀᴇʟs ᴘɪᴇɴᴋ: Besoek die Org Meyer-webwerf en neem die uitdaging aan om jou naels pienk te verf.

②. Dᴇᴇʟ ᴊᴏᴜ ꜰᴏᴛᴏ's: Neem ‘n “Nael-fi” en plaas dit op Instagram, X, Threads of plaas dit eenvoudig hier (https://www.facebook.com/share/p/z5bnyWn9bD3HMGbt/) saam met jou toevoegging met enige van die onderstaande hutsmerke (insluitend @orgmeyervoortrekkers) en staan 'n kans om die geskenk bewys te wen!

   - Manlike deelnemers: #PienkGeverf, #bumpswithnolumps, #positivelypink, #FightingCancerTogether, #borskanker, #moreballsthanmost, #spreadawareness, @orgmeyervoortrekkers, #grondpadvellies

   - Vroulike deelnemers: #PienkGeverf, #bumpswithnolumps, #positivelypink, #FightingCancerTogether, #breastcancer, #spreadawareness, @orgmeyervoortrekkers, #grondpadvellies

③. Kʀʏ sᴛᴇᴍᴍᴇ: Vra jou vriende om jou Foto te "like"


Bepalings & Voorwaardes

 

  1. Deelname: Deelnemers moet hul naels pienk verf en moes "uitgedaag" gewees het via die Org Meyer webwerf.
  2. Foto Oplaai: Plaas foto’s van jou pienk naels op Org Meyer se Facebook-blad en gebruik die toepaslike hutsmerke soos per e-pos ontvang.
    • Manlike deelnemers: #PienkGeverf, #BumpsWithNoLumps, #PositivelyPink, #FightingCancerSamen, #Borskanker, #MoreBallsThanMost, #SpreadSwareness, #OrgMeyerVoortrekkers
    • Vroulike deelnemers: #PienkGeverf, #BumpsWithNoLumps, #PositivelyPink, #FightingCancerTogether, #BreastCancer, #SpreadSwareness, #OrgMeyerVoortrekkers
  3. Stemwerwing: Vra jou vriende en familie om jou foto te “like”.
  4. Wenner Keuring: Die wenner sal gekies word op grond van die meeste “likes” op hul foto.
  5. Bekendmaking: Die wenner sal via e-pos en op Org Meyer se Facebook-blad aangekondig word.
  6. Prys: Die prys is 'n geskenk bewys wat gebruik kan word by Grondpad Vellies.
  7. Beperkinge: Die kompetisie is oop vir inwoners van Suid-Afrika.
  8. Diskwalifikasie: Enige bedrog of misleiding sal lei tot onmiddellike diskwalifikasie.
  9. Privaatheid: Deelnemers stem in dat hul foto’s en name gebruik mag word vir promosiedoeleindes.